Klubová výstava KCHMPP

17.05.2023 00:00

 

Klubovou výstavu v Mladé Boleslavy, měl přijet posuzovat rozhodčí Nedim Šuta z BaH. Přihlásila jsem všeechny své psy. Jeho posudek jsem si nemohla nechat ujít. 

Nejprve byli v kruhu vystavována Hokkaida. BIWA získala krásný posudek a jedinou výtkou (užší hrudník), ale k jejímu věku přípustné. Přesto si odnesla hodnocení V1, CAC,KV, BOS. 

Po chvíli přišly na řadu Shiby. Pes YORI získal V3. Předvedl se snad jak ještě nikdy. Byl soustředěný, krásně běžel. Byli mu vytknuty nižší nohy a pochválena hlava a zbarvení černé srsti. 

PAI byla po línání. Nebyla ve výstavní kondici. Zvažovala jsem, zda jí vůbec vystavím. Ale nebyla sama, které nestihl narůst kožíšek a tak jsem jí do kruhu nakonec vzala. A dobře jsem udělala. PAI získala hodnocení V1, CAC, KV, BOB. Pro PAI zatím největší úspěch 1/52 Shib. Rozhodší konstatoval, že srst doroste. Jediné so vytkl Pai, že by si zasloužila sytější červenou barvu.